聖霊の火 – 癒しの奇跡 [Steve in 沖縄]

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • Pocket
  • LINEで送る

Healed from an incurable disease that causes tension in the muscles and joints. Bent spine straightened! She can make a fist and lift her hands to heaven freely in Jesus name.

もうはじまりした!ハレルヤ!
難病から完全な解放!背骨も!
ハレルヤの手ができるようになった!

============================================

The power of the living God! This man came struggling with clinical depression, addiction and suicide but one encounter with the living God changed him and now this living God is speaking to him and giving him new life daily.
The video is a short clip of praying for his deliverance afterward he opened his mouth and many foul things came out. Even though he hadn’t eaten for months.

※なおみ先生より ↓

《生ける神の力!!》

「私たちの戦いの武器は、肉の物ではなく、神の御前で、要塞をも破るほどに力のあるものです。」
第2コリント10:4

この証しは、本人の承諾を得て投稿しています。

彼は、5ヶ月前に抱えきれない苦しみを持って突然に教会を訪ねて来ました。

若い人生の中で、お金、成功、挫折を全て経験し、あまりの苦しさに鬱病を患い、全く家から出ることが出来ず、霊的にも病み、悪霊は夢や飛び降りるようにとの幻聴を毎日聞かされ、死への思いを吹き入れ自殺をしようとするほどの苦しみでした。

しかし、彼は聖書に出会い生きることを求めました。

そのような彼と癒しのために供に祈り始めると、聖霊が触れて下さり、
涙が溢れ、顔全体と口が痺れ始めたのです。
その祈りが終わると、彼は何度か嘔吐を吐いてしまいました。

それまで彼は、病気のために4ヶ月間、何も食べ物を食べることが出来ず、青汁だけで過ごしていましたが、
しかし、その翌日から、なんと、4ヶ月ぶりに始めて食事を食べることが出来、今現在でも毎食食べ続けています!

ハレルヤ!生ける神の奇跡です!主に栄光!

そして、今日、さらに新たな奇跡が起こりました。
彼は、ずっと霊的に飢え渇き、心と魂が満たされることを求めていました。

今日の朝、聖書を読もうとすると、不思議なことに気づきました。
今までも沢山の本を読んできて、彼は本のページを曲げたり挟んだりすることは決してないのですが、
なんと、不思議なことに、今日の朝は聖書のページがくっきりと曲げられていたので不思議に思い、そのページを読み始めました。

読み続けていると、なんと、その読んでいる言葉が突然、彼の魂に入り触れられ、体全体が痺れ、涙が溢れ止めることが出来ず、3時間も泣き続けたのです。

聖霊です!聖霊に満たされ覆われたのです!!!

彼は、新しく変えられ、御言葉から生きる道をはっきりと見出したのです!!!

死ぬしかないと思っていた一人の魂を、イエスが救い、新しく変えられ、癒され、満たされ、
新しい人生をキリストと共に歩み始めたのです!

「わたしは命を与えるために来たのです。」

命を与え、新しく変えて下さる、生ける神イエス•キリストに全ての全て栄光あれ!ハレルヤ!!!!\(^o^)/

もし、
あなたが、抱えきれない苦しみを負っているのでしたら、どうぞ聖書に触れてみて下さい。
聖書の言葉は、あなたを救い、あなたに新しい生き方を開き、新しく変えられるのです!

============================================

This elderly couple were brought by their daughter to our healing session in Okinawa. When I was approached to pray for them their daughter came over saying they had dementia. I tried to speak with them and they could not see me or understand me. Their eyes were cloudy and they would not speak.
As I cast out bonds of ancestor worship and generational curses and spoke healing over them both exuded fluid from the body. The woman began to tear and the man had fluid running from his nose. After this they were able to see me, interact, and even talk. They also began to walk without their canes. The healing just kept coming!
I was able to take a real quick video as they went heading home without any assistance from their daughter and without canes. Praise the LORD! The look in the woman’s eyes and smile melts my heart every time.
Thank you LORD! You are greater than any sickness! We glorify you when we step out in faith!

18221813_10154544948658499_4069431418015251630_n

ハレルヤ!この前に英語で書いたけど、
3日間寝たきり状態の男性(92)イエスの名で立ち上がり、歩いています!

奇跡の神よ!誉め歌う!
沖縄の西銘さんのお父さんは信仰により
癒された!(涙)
18342319_10154557934648499_1413733266628835275_n

  • このエントリーをはてなブックマークに追加
  • Pocket
  • LINEで送る

SNSでもご購読できます。